Måndag 3 februari

Måndag morgon och jag känner mig ¨taggad¨. Vaknade klockan fyra och började min dag.
 
Blev glad i hela själen - vad mötte mig? Jo, en nytvättad bil. En sådan lycka !
 

Körde till Jordbro vid halv sju på morgonen för att köra ett ganska hårt träningspass på gymmet.
 

Kom ut för att duscha och byta om. KAOS! En hel flaska med hårschampoo hade runnit ut i min träningsväska - så äckligt! Fick sanera hela väskan på kladd. kladd, kladd! Så stressande...........allt lugn som man fick efter träningspasset var som bortblåst. Jävla bra början på den här veckan!
 
Kom ut till min bil igen - lite gladare igen. Den är ännu ren (inte älg). Men hallå! Vilket väder!
 

Nu är våren på väg..........slak och blask!
 
 
Vid tö-väder  kan man bygga snö-skulpturer och snögubbar......
 

Det är bra att ha en vän! Snögubben fick en kompis...............
 
Vill samtidigt tacka alla MINA vänner som jag har och för att de finns och för att de ringer mig och lägger ner så mycket tid med alla samtal. Så lycklig att jag har er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0