Måndag - rehab

Måndag - rehabdag. Tog det lugnt hela dagen och blev bara lugnare och lugnare ju mer dagen led mot kvällen då jag tog mig ett glas vin och avslutade dagen i topp.
 
 
Fixade en skylt till Johan och helgens PUB-kväll i Västerby. Lite skönt att komma ut och göra en riktig byfest med trubadur, öl, dan och dessutom krypavstånd hem. Det är till skillnad mot helgen då jag hade fem mil hem i bilen efter att varit ute och haft trevligt- dessutom nykter.
 
Johan vart nöjd med skylten som ska upp nu på morgonen innan arbetet.
 

Igår var det en dag som gick i glitter och glamour! Var ute och njöt av livet, hämtade in vårluften, njöt i solen, tog en promenad både ute och i affärer, slappade och hade det bara 100% mys. Inga måsten, ingen stress - bara EGO-tid. Började dagen med en Power-walk eftersom mitt knä ännu inte känns helt okey!
 
Mår så mycket bättre! Uppskattar ledighet................
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0