sista januari

Sista januari 2014. Började morgonen med storstädning och data, mail, blogg och mobilsamtal. Sen hopp in i duschen och kaffebesök. Bjöd värdens bästa Pia på frukost och vi satt i flera timmar och bara babblade. Sen var det dags för arbete. Kom lagom till lunchen, sen möte och ut i snön. Lekte och busade. Åkte pulka och spelade boll. Helt slut vid två av konjakten, en ny lek jag startat på jobbet,´.
 
Sen var det fredgasbus. Barnen ville att jag skulle göra massa tokiga saker och det gjorde jag. Kul hade vi och det fick föräldrarna också när de kom för att hämta sina barn. Fredags-rus!!!
 
 
När jag slutade vid kvart i sex var det snöstorm och klass ett varning. Fick städa gården på pulkor och snöröja fram bilen, Corvettevänner åter i örat och chefen.
 
Hemma i Carporten med min Igloo 
 
 
Vaknade till en fin morgon, snö och is på träden. Hoppas resan till Jönköping idag blir och går bra. Är så jävla rädd för att krocka igen. Vill inte ha mer bilolyckor i mitt liv.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0