Söndag 9 februari

Vilken jävla dag. Hur mår jag? Ingen energi...........
 
Satt vid datorn från tidig morgon fram till två.
 
fetta i mig årets första semla.
 
 
Prata med Corvette-vänner och idag skrattade jag åt gårdagens händelse. Att man åker in till Stockholm, har bilen med sig och den skulle kunna bli inlåst. Hade inte en tanke på att ett garage skulle stänga före krogen, men tittade man på P-kvittot så förstår man det hela. Idag var det kul, igår var det svettigt!
 
 
Tackar Tobbe som fick ut mig på en promenad.
 
Hamnade sen i soffan och kollade Svenska rallyt.
 

En TV - kväll. Seg dag -  idag!
 
Drömmar kom i natt...............
 

Nu måndag morgon för mig/kvinna....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0