söndag

Söndag - en riktig söndag i mitt tycke. Jag gjorde inget ute. Hämtade inte ens en nypa luft ute. Satt vid datorn hela tiden. Vet inte vad jag gjorde och inte gjorde. Gjorde en fin Power-Point presentation iaf. Börjar bli nöjd. Pratade med så många Corvette-vänner under dagen. Mobile ringde nästan hela tiden, mailboxen var igång. Satt i kökssoffan hela dagen. Från åtta till fem. Inte klokt, men så sköööönt! Tog det bara lugnt.
 
Idag vaknade jag fyra - helt utvilad och mår toppen!
 
Kan detta bli en race-vecka?
 
 
Måndag är det idag, snart lördag med lite Go-cart och sen Olary´s med klubbkompisar.
 
Tycker kanske inte vädret är det absolut upphetsande just nu......men vi går mot våren.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0