Stockholm

Stockholm hela dagen igår. Tog buss och tåg in till stan med barnen på jobbet. Var i Kungsträdgården och deltog i sportlovsaktiviteter där. Spelade, hockeyspel, fotbollsspel, air-hockey, klättervägg, åkte långfärdsskidor, deltog i dragkamp mot annan skola - så trevligt - och vi vann. Tog sedan spårvagnen ut till Djurgården och Skansen. Kollade in djuren på Lill-Skansen, deltog i cirkusaktiviteteri på cirkusen, kollade in djuren och hade en bra dag. Barnen somnade på väg hem på pendeln, hade två som sov gott mina axlar.
 
Efter jobbet var jag och hämtade mitt paket, en bil som jag beställt på internet. Lite fest när man ska öppna om det står upp till mina förväntningar. Det blev ett glas vin i går också - snart alkoholist!
 

Den var fin och jag vart nöjd! En till, till min samling.

Hade tänkt åka till Sundbyberg men annat kom emellan så jag missade lite trevligheter där. Får klara mig med andra trevligheter - och det blev det! Idag torsdag, imorgon fredag. Visst låter det bra?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0