torsdag 27 feb

Bland tomtar och troll där finns jag. Snart får man binda upp svansen och möta våren!
 
 
Jobbade igår och hade en toppen-dag på arbete. Vissa dagar är bättre än andra och igår var det en bra dag. Fixade lunch till barnen och de sa att det var sååååååå gott! Älskar att få beröm .......det är jag det!
 
Efter jobbet var jag och hämtade ut ett paket som jag tydligen hade glömt, så det hade kommit en påminnelseavi om paket som inte hämtats ut. Festade inte med vin denna kväll utan det fick bli en Cola - men är nöjd ändå!
 

Efter jobbet igår hade jag en otroligt mysig shoppingrunda i butiker............hittade en ny bikini till sommaren och lite annat.
 

Hittade en resväska om jag ska ut och resa någon stans. Passade till mig ;-)
 
 
Hade en bra torsdag och snart är det helg.
 
Pratade med Corvette-vänner igår kväll och har vissa planer framöver. Känns bra att sommaren är på väg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0