torsdag morgon

Torsdag morgon och tankar hit och tankar dit.
 
Vad har hänt?  Varför ? Varför snö nu ? Våren var ju här ?
 
Torsdag morgon klockan 05.37
 
Vet att andra har det bättre. Fick mail från sandstränder, sol, bad och bira. Små golfbilar som taxi, inga V8or, men han håller på att fundera ut hur man trimmar en golfbil för race på stranden.
 
Jag funderar på dagen, snö..........snöslask. Jag vill inte ha detta NU!
 
Sitter och dricker kaffe och bloggar igen, inne i rutinerna. I går kväll bloggade jag för fredag som var alla hjärtans dag, helgen och veckans tre första dagar. Man kan inte hinna med allt................men nu kom det in i dagboken. Min E-dagbok.
 
 
Idag blir det nog snöskulpturer på skolgården. Gubben SNÖ och hunden TÖ.
 
HA en bra dag alla mina vänner. På lördag är det vår - då är det filmvisning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0