11 januari

Vaknade efter en skit-natt. Vaknade dessutom av en mardröm. En kompis körde in i garageporten med sin cross och dörrarna rasade in på våra bilar. dessutom ramlade själva skenorna i taket ner och på Svarten. Lovar det var jobbigt att vakna ur den drömmen, hade en tår på gång.
 
 
Var inte utanför dörren på hela dagen. Satt inne och tittade på hur snön föll vackert utanför. Jobbade med klubbärenden och jobbet. Planerade upp vissa saker. Allt för att må bättre. Pratade med många Corvettevänner i telefon och via mail/chatt, Börjar få ordning på saker som jag undrat över. Eldade i öppna spisen och hade en krya-på mig dag.
 
 
 
Tittade på filmer från träffar under förra året....
 
 
 
Tog fram mitt paket och njöt och grät av det jag såg.....lycka......nu får hon stå i bokhyllan ovanför mitt huvud när jag sover. Så otroligt snygg. Drömmar kan gå i lås......
 
 
 
 
Före maten idag blev det en Whiskey - nu ska jag må bra!
 
Jag har en Ängel i mitt rum ( vem sa det? )  rätt svar: Elisabeth
eller det går en Ängel runt mitt hus?   rätt svar: Kajsa Kavat
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0