22 januari

 
 
onsdag 22 januari och snart löning. Nu tar jag av mina sparpengar för att överleva. Den här månaden vart tuff! Hoppas så in i helvete att jag får lön på fredag. På fredag blir det after-work med Corvette-klubben i Sundbyberg. Vi är snart där.
 
Har skrivit protokollet klart från Jönköping - pust! Sju sidor bra text om hur racingansvariga tycker och tänker. Mötet i söndags var så kul. Nu överlämnar jag det protokollet till Jerka så får han justera det hela. Satt två timmar igår morse och en stund igår kväll. Stödord kan ibland vara svåra att tyda :-)
 
Igår var det bad med all barnen. Först bad med de yngre eleverna, sedan de större!
 
Efter min arbetsdag utan rast och någon bättre lunch drog jag till gymmet. Körde ett otroligt hårt gympass igen. Det känns som om jag är på gång igen. På gång att få kropp och knopp att må bättre. Gymmet är en oas för själen......
 
 
Trimmar kroppen/motorn till livets lustar........
 
 
Råkade ringa fel igår, hade sparat fel nummer i mobilen. Skulle ringa en distriktansvarig och hamnade i Luleå. En tokig fusklapp svarade och han bara pratade och pratade. Han hade haft en Bel Air och bla bla bla. Pratade om allt kändes det, jävla kul kille med glimten i ögat. Helt plötsligt ramlar det in MMS på hans bil och på midnattsolen, något som är vackert och som jag själv skulle vilja se i verkligheten. Tydligen är jag en trevlig person att prata med i telefon, fler som säger det. De säger att de får energi av att prata med mig. Själv tycker jag min röst är hemsk!
 
Pratade med lite Corvette-vänner under dagen om saker som inte kändes bra efter mötet i söndags, nu är de lösta och det känns bra. Skönt med vänner, när man kan och frågor lyfts och bollas mellan varandra till man får fram ett beslut. Gillar själva processen. Orkade iaf inte åka till klubblokalen igår kväll, det blev gym och protokoll som sagt var.
 
ÄLSKAR <3
 
Tierp 2011
 
Tänk om man hade och kunde vara med i den här klubben ;-)
Får trimma kroppen istället, trimma motor är inte med i min budgetram.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0