23 januari

23 januari en TORSDAG i januari och årets fattigaste dag. Det stämmer! Har 32,75 kronor på kontot, sedan i fredags i förra veckan. Lever på blodpudding och sparpengar. Japp! Så är livet just nu..... men lyckan kommer lyckan går snart vi pengar på kontot får.
 
Igår var det bad igen, Johan och jag körde ett bra simträningspass. Är nöjd med min insats, är fan duktig på det mesta men jag tror inte på det, det bara bevisar sig genom kredit.
 
Efter jobbet igår var jag och hämtade ut ett paket på posten. Min bartender-pump kom. Pump till min bar som kanske kan bli till någon gång. En bar med mycket Gammel Dansk i. Öppet för alla som gillar att njuta av livet. Tråkiga typer behöver inte ens försöka att komma dit, då är baren stängd helt plötsligt. Hihihi elaka jag!
 

I kväll är det After-Work i klubblokalen i Sundbyberg. Då får man ta sig ett rus med Corvette-vännerna om man kan och vill. Ikväll tror jag att det kan bli högt i tak. Hoppas på lite avkoppling efter denna vecka. Chaufför är fixad, det känns bra. Jag ska äta och dricka gott................nu har jag pengar på kontot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0