24 januari

24 januari var en lång arbetsdag. Fick dra tidigare till jobbet, sista simträningen med barnen. Efter jobbet kom Tobbe och hämtade mig och vi åkte till Sundbyberg.
 
Började kvällen med öl och mat på Olary´s i Sundbyberg. Hade så kul. Fick verkligen tid och rum för att skratta och koppla av. Koppla av från jobb och allt annat som bara stör mig i min vardag. Så skönt att bli lite galen och glad.
 
Efter öl och lite mat så gick vi ner till klubblokalen och After-Work. Träffade kompisarna och hade det trevligt fram till taxin gick hem klockan halv ett, vilket jag tyckte var tidigt. Men så är det, inte lika roligt att vara nykter och vara chaufför som att festa och hålla igång. Bilen full med medlemmar som skulle till Nacka och till Huddinge. Hemma och i säng vid två...........
 
  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0