25 januari

25 januari. Uppe på natten  - usch! Somnade om och vaknade vid åtta. Startade kaffemaskinen och drog i mig tre muggar kaffe. Mådde inte som en prinsessa. Mådde som jag förtjänade som de brukar kallas. Dammsög, städade hela huset och skurade golven. Kände mig som Askungen ;-)
Vilken lycka att man kan känna så, mitt liv är som en saga ibland.
 
 
Pratade i telefon med en Corvettekompis eftersom vi hade bestämt möte med några vänner för att kolla in C7an i Täby. Men vi fick ställa in träffen pga sjukdom, bakis-sjukan.
 
Hade en egen PT i örat under löpträningen på halvmilen, sen körde jag ett styrketräningspass i garaget och det var så skönt. Skönt att komma igång och trimma kroppen till det bättre igen. I morse var det inte så bra.
 

Efter träningen tappade jag upp ett bad och tände lite ljus. Satte på Spotify på mobilen med härlig skval-musik under badet. Låg där i ett par timmar och bara njöt av livet. Stretchade ut lite muskler som värkte och värmde upp hela kroppen och själen.
 
 
Efter badet var middagen klar och brasan tänd. Mysigt!
 
 
Avslutade dagen med häng i soffan.............och lite lördagsgodis.
 

Idag måste jag vara mer aktiv med .............vet inte ännu. Vi får se!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0