26 januari

26 januari - snart är det februari. Här går det undan!
Vaknade sent för att vara mig, fikade och bloggade. Tände ljus och hade en mysig morgon i kökssoffan. Pratade med Corvette-vänner som vanligt i mobilen till jag fick nojja!
 
drog ut på en löpträning, bara MÅSTE springa.............och bra gick det. Måste satt rekord :-)  Hade Spotify i öronen med Winter-jogging tema.............ute var det som en vårdag. Solen sken och det var torrt på marken. Så otroligt fint.
 
 
Efter löpträningen tog jag mig ett styrketräningspass.....i garaget.
 
 
Fick för mig att jag skulle ha en spa-helg och startade upp ångbastun.
 
 
Efter ångbastun tog jag en siesta i sängen med lite läsning, mobilsamtal och sen somnade jag som en liten hundvalp. Sov så gott!
 

Döttrarna ville gå på bio med familjen så det blev bio på Heron City och middag.
 

Hemma för sent, somnade i bilen hem. Jag orkar inte vara uppe till elva en söndag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0