29 januari

29 januari. Vaknade klockan fem och började chatta med klubbkamrater strax efter kvart över. Bloggade, drack kaffe och pratade med Corvettekompisar. Det kan vara sysslan vissa mornar.........
 
 
Tur att jag har vänner som vill prata med mig ;-)
 
Idag har jag anordnat Idrottsdag i ishallen för alla elever på skolan. Kall och frusen kom man tillbaka till skolan och då satte jag mig och spelade spel med barnen. Drog på direkten........HEM när jag hade slutat min arbetsdag.
La mig på sängen och myste bland kuddar och filtar.............kall och frusen och pratade med ännu mera Corvette-vänner. Tur jag har dem, det värmer!
 
Mailat och betalat räkningar. Ställt av min Rally-Toyota...den behöver lite vårdnad innan besiktning, om jag nu ska ha henne kvar!
 
 
Har bokat träff med Corvettekompis i morgon för lite samtal. Ska kolla genom lite Corvettedokument ikväll och sen ska jag sova tidigt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0