30 januari

En helt vanlig arbetsdag. Hade uteidrott fram till elva, sen lunch och ute igen på eftermiddagen. Levererade skidor till dottern - det går visst att köra slalom i Flottsbro. Kanske man ska ta och prova på det en dag - det är väl allt jag kan få i skidåkning. Ingen resa till fjällen i sikte. Fick jobba över igår.............pust! Ska det vara så här? Man ställer upp och ställer upp och så kan man inte får svar på lite kompledigt. Blääääääääääää
 
 
Efter jobbet tröck jag in ett träningspass i min agenda innan möte med Woxberg på telefon.

Helt upptagen hela kvällen med klubbärenden. Saker hit och saker dit. Känns kul just nu med arbetet i klubben - respons!
 
Snart är det helg!
 
 
I morgon möter jag Pabo i Södertälje för styrelsemöte i Jönköping............
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0