5 januari, målare och byggstäd

5 januari, målare och byggstäd. Så vart den arbetsdagen. Åkte till Maria och jobbade hela dagen. Var där från tio till halv fem. Målade väggar, la golv och byggstädade. Hon får så fint i sin lägenhet så nu hoppas jag att hon stannar hemma ett tag i Sverige.
 
När jag kom hem så plockade jag bort julen och städade, tvättade och fy faan.
 
Jag måste snart börja tänka på mig själv och ta vara på tiden ihop med Svarten, har inte varit i garaget på länge. Förut var jag där flera timmar i veckan och då var livet så mycket roligare. Varför jag inte kommer igång vet jag inte, känner bara ett stort anti. Säkert för att jag inte riktigt vet hur jag ska gå vidare i mitt arbete för att få det bra. Har rivit T-bågen igen, för jag blir aldrig nöjd.
 
 
Nu ska jag till Maria och måla golv och tak i sovrummet.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0