9 januari

Vaknade och körde en löpträning innan sju, sen tre timmar ute-idrott på jobbet och efter jobbet drog jag till gymmet. Körde ett hårt gym-pass, nu är trimningen igång igen! Så härligt. Mår bra av att vara på gymmet.
Kom hem och då låg det ett paket på bordet. Blev förvånad och glad!
 
Svart paket..............svart som Svarten!
 
 
Fick en pann-lampa efter att ha berättat att jag i måndags morse sprang in i en reflexstolpe vid vägrenen, det var så svart ute! Jag såg den inte, såg inte vägen sprang och sprang och PANG! Rakt in i stolpen, dock inga skador på lacken - jag klarade mig. Nu fick jag en pann-lampa som lyser upp femtio meter framöver :-)
 
 
Fick presentkort på Löplabbet som tack för hjälpen...........nya skor är toppen!
 
Vilket bra slut på en bra dag.......
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0