Årets första dag

Årets första dag.........
 
Vaknade borta och bara låg kvar i deras gästrum och njöt av livet......

 
Nyårslöften och nycklarna till livet.........
 
Fick en underbar frukost serverad och sen gjorde jag lite inköp hos Maria eftersom hon säljer så fina smycket. Tyckte det var jag värd och så var det liksom som om det stod mitt namn på dem. Tyckte de var så fina och en bättre start på 2014 kan man väl inte få?
 

Fram mot eftermiddagen åkte vi hem och det blev lite inköp av mat till mötet den andra. Ska bjuda på middag. Väl hemma hoppade jag i mina löparkläder och drog ut på en löpträning. Körde 8,5 km idag! Sen vart det tvättmaskin på, hopp in i duschen och middag. Slappade faktiskt framför Tv:n på kvällen. Rätt trött tjej !
 
Ska sätta upp nya mål med min Corvette iaf. Måste få inspiration. Kanske kan få det vi support...........
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0