Då är man igång......

Då är man igång.....
 
Igår var det uppstart med planering/studiedag i Huddinge på Balingsholms gård. Gjorde massor men jag känner mig ändå stressad, stressad över allt som ännu inte är färdigt.
 
VAr på gymmet och körde mitt första gym-pass på tiomånader, vilken lycka! dt kändes så bra. Var så lycklig i själen efteråt, som att rensa kroppen på elakheter. Den får bara visa vad den går för, hur mycket styrka den har.
 
 
Var och hämtade ut paket på posten Time, men blev lite besviken. Besviken av att jag varit otydlig, men det kanske blir bra ändå! Pratade med lite Corvette-vänner.
 
Ska kolla upp det hela...........på kvällen mail och telefonkontakt med Öland. Ser fram mot lite trevligheter i mitten av februari. Somnade vid halv tio redan igår.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0