En LÅNG och BRA dag

En LÅNG och BRA dag blev det igår. Var uppe klockan kvart i fem, duschade fikade och fixade till mig lite. Drog hemifrån kvart i fem...........
 
 
Mötte Göran på infartsparkeringen där vi parkerade våra bilar. Tur att Göran kom dit för han gjorde en räddning direkt på morgonen klockan tjugo över sex. Han gjorde två räddningar till under dagen, totalt tre. Tror ni jag hade några pengar på mitt konto-kort? Rätt svar - Nej!
 
Halv sju kom Jerka och hämtade upp oss! Tomten och Ricky satt redan på plats i den stora Dodgen. Vi styrde sen kosan mot Jönköping och dagens möte som innehöll mycket frågor och ställningstagande inom race.
 
Frukost på gyllene måsen i Nyköping, öppnade butiken - som man säger.
 
Satt i en lokal med tretton race-killar och var deras sekreterare. Nu har jag mycket att ren-skriva....pust!
 
Hemma i stugan igen vid tjugo i åtta. Mätt efter dagens smörgåsar, lunch, bullar och fika...........men ändå sugen på något. Det blev en kopp te och lite slappa i soffan. Somnade förstås där och vaknade sur som fan och frös som fan...........fan, fan, fan hatar soffan ännu mera nu. Varför sätter jag mig där? Gick in i mitt rum och öppnade mitt paket...................åhhhhhhhhhhhhh  .......love!
 
 
Mer bling-bling till väggen...............
 
Man kanske ska ta och göra en repris...............?
 
 
Den här veckan blir verkligen tjokad........något varje dag och mycket måsten. Saker som ska göras. Saker som ska uträttas. Dessutom måste jag hinna med mina gym-pass! Ja - det blir ingen dö-tid i alla fall denna vecka.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0