Fredag 17 januari

Vaknade vid fem för att mitt liv ser ut så, det är min tid. Min tid då kroppen säger till att nu vill den röra på sig och starta dagen. Har så svårt att sova länge men sover gärna middag. Satt vid datorn fram till halv nio, sen storstädade jag huset, duschade och drog till jobbet. Lunch, möte och sen underbar pulkaåkning med barnen. Trimmade pukorna med stearinljus så de skulle åka fortare. Var ute mellan tolv och två, sedan mellis och ut igen. Var ute från tre till halv sex och åkte pulka, hur kul som helst och betalt för det. Låter som en dröm tycker jag! Kom in på jobbet och fick röja lite och skrev något dokument, fixade lite och vart sen hem, hallå där Elisabeth.......sen hem en fredag? Känns bra att lämna jobbet kvar där, tog ändå med mig en sak hem.
 
Är HAPPY!
 

Kom hem till fredags-mys, finn ett fel :-)
 
 

Somnade i soffan, hatar den där jävla soffan! Den förstör meningen med livet..............
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0