Migrän och mössa på

 Migrän och mössa på.......
 
Vaknade klockan fem av illamående och huvudvärk. Startade dagen med att chocka kroppen. Kompressormatat intag av metanol. Chockade kroppen och huvudvärken avtog.......
 
Drog ner mössan långt ner och drog till jobbet. Lyckades genomföra halva dagen bra, sen kom nästa attack klockan halv ett. Det var bara att chocka igen........
Alla mina gulliga barn på jobbet gav mig massage och tog hand om mig. De är så snälla mot mig! Huvudvärken förvann och illamåendet lika så, efter jobbet drog jag för att hämta ut ett paket på posten. Lämnade tillbaka ett felköp i Haninge och sen drog jag till klubb-lokalen i Sundbyberg.
 
Var i klubbens förråd och fixade lite med arkivet av saker, plockade ihop saker till distriktansvarig möte i februari. Träffade massor av underbara Corvette-vänner. Kollade lite filmklipp hos Håkan, fikade med Matz, pratade en massa med alla kompisar. Bokade lite med Lasse. Kvällen blev som en boost för kropp och själ. Man får så mycket energi av att vara där lite då och då.
 
När jag kom ut från lokalen vid halv tio efter att fått hjälp att fylla bilen med kartonger och flaggor så blev det en lång resa hem genom ett snöigt Stockholm. På Södertäljevägen var det mycket arbeten och halt. Snöyra som polerade körbanan. Tog det lugnt hem och hade skönt ljud i öronen hem.............vintercruising! Hemma klockan elva - pust!
 
Hemma träffade jag på Maria som var på besök, pratade med henne och sen vart det inköp på Tradera innan jag la mig för natten. Tänk vad man kan hinna med på en dag! Lite häftigt..............dessutom hinner man med sju personer i telefon bara mellan Haninge och Sundbyberg ;-)
 
HA en bra dag! Snart är det helg igen................
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0