Söndag 12 januari 2014

Vaknade fem, kaffe vid halv sex. Jobb och mail vid datorn fram till nio. Sen började dagen. Klockan nio drog jag ut på löpträning, ute var det minus åtta grader och väldigt halt. Hade behövt dubbar på skorna. Efter löpningen tog jag mig ett träningspass i gymmet ute i garaget.
 
 
Efter dusch och frukost tog jag mig en dag ute i garaget. Har fixat och funderat lite under dagen och är nöjd med det jag lyckades göra.
 
Höger lucka klar, behöver det sista som jag beställt som håller den på plats och in...
 
 
Vänster lucka klar, behöver det sista som jag beställt som håller den på plats och in...
 
 
Fick dit inredning stolpe fram på ett bra sätt, bättre än tidigare.
 
 
 
 
Min hjälpreda i garaget............;-)
 
 
Tror att den linjen får vara godkänd!
 
 
Fixade med ljuddämparna så att de inte ska förstöra lacken på bumper bak och ligga mer mitt-centrerad i balken under bilen. Slipper att den ligger och vibrerar mot balken och låter illa eller dåligt. Vad säger man ?
 
Till middagen kom Maria hem. Åt gott och hade lite mys.
 
Har varit en mycket bra dag. Pratat med många Corvette-vänner i mobilen under dagen. Det känns bra!
 
I morgon är det måndag och på onsdag öppnar klubblokalen för en fika och lite småprat.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0