Startskottet har gått!

 
Startskottet har gått................JAG MÅR SÅ BRA NU! Nu har jag kommit till den punkt, eller om man vill säga delmål till hur jag vill må. Mår rätt bra faktiskt. Har koll på det mesta och livet känns gött att leva. Skrattet är hur lätt som helst att ta fram och allt bara flyter på. Visst har jag mycket att göra, men jag känner att jag har koll på det iaf.
 
Kroppen börjar bli trimmad, nu går det som på räls. Kör min löpträning och har dessutom fått in mina styrketräningspass i schemat för eftermiddagar. Nu ska jag bli starkare. Vill ha tillbaka min styrka i armarna - så är det. Det gör att man mår bättre.
 
Nya kollega på jobbet är jättetrevlig och världens kanon-tjej. Lätt att skratta med, gillar att träna och gillar dessutom bilar. Vi har redan planerat en cruising i sommar. Hon gillar när det går fort och så gillar hon snygga bilar. Blev väldigt intresserad när hon såg min Corvette på min almenacka.
 
Igår var det en full-fart arbetsdag, sen möte, sen handla till kontoret, sen handla till klubben, sen handla till skolan och sen lyckades jag få till en tid på gymmet. Var där till de kom och bad mig lämna stället eftersom det var stängt. Då var klockan åtta. Handla lite mat på vägen hem, stekte ett ägg och gick och la mig.
 
Sovit som en stock - mår som en prinsessa. Ikväll kan det bli läge för Sundbyberg och klubblokalen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0