Byggde biltvätt i sanden

Vaknade och intog mina morgonrutiner. Två muggar kaffe i skuggan, korsord och lite mobilsamtal. Tog en Power-Walk i värmen. 


 Hade en vattenflaska med på rundan. Orkar inte springa i värmen ...


Duschade och tog sen en promenad till stranden/badet. Idag ska jag vara strandraggare 😀


Hittade en kille som jag byggde en biltvätt med i stranden. Så otroligt söt och ville hela tiden att jac skulle fylla på mer vatten i Biltvätten ! Så mysigt man kan ha det i solen - stor kram till Leo som gav mig mycket energi .


Sen fick jag åka med bakpå hem, ragg nummer två. 


Skulle iväg och handla lite. Min bil låter konstigt. Tyckte att det lät illa om den i onsdags då jag var på väg hörn från Tofsö. Mycket riktigt, skölden på höger fram är på väg bort. Det vad till att ställa in den i garaget och så blir det mecking i morgon. Efter shoppingen blev det middag och sedan kvällsdopp!







Så fin kväll. Efter badet var det daga att testa nya rosé-vinet. 


Mycket skålande via FB, så jac fick fylla på. 


Sen gjorde jag det. Tog en kall och fick massage...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0