En ganska värdelös dag

En ganska värdelös dag. Sov till halv tio, vilket jag kanske gör Max fem gånger per år. Sen är hela dagen förstörd! 

Medan jag fikade grundade jag en skohylla. 




Idag har man suttit i bilen, åkt runt och letat saker, var med ut till Muskö och kolla jobb. Han inte ens stanna upp för ett bad för det skulle kollas jobb på annat ställe. Att åka bil i Muskötunneln känns läskigt. Fick fika hos vänner som ska bygga hus på Muskö :-)


Hem till solaltanen, målade lite. La på lackfärg på skohyllan och började måla en stege.


Sen vart jag glad för att Tobbe hjälpte mig att snygga till Chryslern ifram. Slipade ner såren i plastspoilern, byggde upp och lackade. Jag blev så glad.





Syns knappt att den varit skadad ifram. 

Sen blev det mopperace ner till badbryggan. Höll på att slira omkull i sanden .....en fin kväll. 


Sen middag och lite vin. Somnade sött i soffan ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0