En mycket bra lördag!

 
 
Lördag den 12 juli och American Carshow i Norrtälje!
Vaknade klockan tio över fyra på morgonen :-)
Duschad, frukost fixad och bilen utkörd och klar klockan tio i fem.
Mötte morgonsolen.....................
Var i Norrtälje klockan tio över sex och då hade jag fått släppa på gasen ordentligt för att inte vara allt för tidig, motorvägen upp i nittio - inte alltid kul, men skööööönt! Skönt för mitt sinne. Jag ensam i Corvetten! Samlar tankar, samlar energi.
 
 
Hemma med dammig bil - och då menar jag dammig!
Två samlarbilar i skala 1:18 och en bensinpump!
Tre stycken bikini!
Två presenter!
Bättringsfärg på spray och stift!
och Så Mycket Lyckligare!!!!!!!
 
Och......  Jag fick se Doug Seegers <3



Väl hemma tvätta bilen, ta en grogg och bort på middag!


Middag !


Potatis-hjärta !



Fin kväll - mys !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0