Fredag

Vaknade och kände mig så mycket bättre. Började med att mecka kaffemaskin, sen storstädning och lite jobb med klubben. Pratade i telefon, solade och hade en bra förmiddag i skuggan. Det är varmt ute! 


La mig i solen under mitt olivträd. Ihop med en San Miguel så är Spanien-känslan 100%.




Man ska leva !!!


Var och badade i insjön.




Laga lite middag före avfärd in mot Sveavägen. Lars kom förbi och åt med oss. 


Medan jag duschade hade grabbarna fixat fram min bil. Lyx !





Sen drog vi mot Stockholms City 


Öhrnen bjöd på fika, han är helt fantastisk 


Igår träffade man många Corvette-vänner. Det var varmt och skönt ute. Vi gick hela Sveavägen, åt glass på Donken och träffade ännu fler Corvette-vänner på en restaurang uppe mot Sergel. 

Fin - skulle kunna tänka mig äga 



Corvetter - många !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0