Lördag

Lördag och semester. Hur skön dag som helst ! Började med att mecka kaffemaskin, men nu får den gå till servicekillarna i Jordbro. Den är inte riktigt klok. Skickar felkoder hela tiden. Städade ur plånboken, tvättade och diskade. Hade en hel del kvitton i plånboken !!!



Körde en löpträning och sen massage i en timme pch fyrtio minuter. Biltvätten är grym. Jag får ändra inställning till det hela . 

Vid tolv åt jag frukost och eftersom klockan var efter tolv och jag har semester så blev det ett glas rosé . Nu kopplar jag av. 


Låg i solen och myste, tog en siesta. Löste korsord och bara njöt av dagen. Leo kom förbi och vi hade vattenlek. Lite mellis före kvällsbadet ..


Tog moppen till badet .






Sen blev det middag och siesta nummer två. 


Packade ihop gummibåten, packade saker i Corvetten som ska till Benny och Rickard. Sen körde vi massage i bubbelbadet och oljade in hela kroppen med olja, dock ej motorolja. Jag börjar må bra och tycker saker är roliga. Mår så mycket bättre ocv det är jag glad över. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0