Lördag 5 juli

Tur att min sambo ändå vill åka i tid och att vi kom iväg. Gråter, skakar, kan inte sova. Åker till Västerås ! Underbart <3


Är ett kolli, döljer mina sökarlyktor bakom mina solglasögon där jag kan få vara mig själv en stund. Är inte den Elisabeth jag vill vara. Jävelen har tagit över mig och griper tag i mig, fyllt mig med fel olja, tankat mig med diesel när jag behöver 98 oktan! Fattar ni hur jag mår?

Träffar alla underbara Corvette-vänner, försöker vara glad men det går inte. Vill bara vara mitt gamla jag! Nu har hela motorn rasat !



Fina bilar på Power Meet, sol och värme.


Min framtid - byt ut det som inte går bra och använd något nytt, ny teknik, nya reservdelar !!!

Ringde bilskroten under kvällen fick verktyg !

Tog till lite spillolja för självhjälp !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0