Lördag

Lördag och vaken kvart i fem. Gick upp och satte mig vid symaskinen för att skapa något nytt av något gammalt. Igår var jag på ÖoB och köpte ett överkast. Delade det på mitten och sydde två nya fodral till mina slitna gamla Sacco-säckar. Passade på att fika under stunden jag sydde. Det blev bra rycker jag !!!


Sen drabbades jag av yrsel och illamående. Låg på golvet och krälade, kunde inte gå, fick panik över situationen att åka iväg. Att fixa och ha en tid att passa. Ramlade totalt ihop i en stress-relaterad situation. Hela kroppen skaka, jag frös och svettades.  Kunde inte stå rak., var yr och mådde illa. Efter lite vatten och att jag bestämt mig för att vara hemma blev situationen bättre.

Fick för mig att plåga kroppen sås jag tog en löpträning och det gick jättebra! 


Klarade halvmilen  😀

Sen kom jag i bättre form och det ländes bra.


Efter lite lunch kom regn och mörker , då jag tog mig en siesta . Vaknade vid tre och var yr, illamående och fick en känsla av att jag hade hjärnblödning ( vet inte hur det känns, men jag kan tänka mig att det känns så ). Låg i soffan och läste om stressrelaterade symtom - har många som stämmer in på mig. 


Sofia ringde och ville att jag skulle sätta in pengar på hennes konto för hon, Maria och två kompisar ville komma ut och grilla. Vi grillade gott och satt ute och pratade, sen körd jag Naria till en fest. Vi åkte till sjön och badade !


Sen kom sol, några teg droppar och runt vår tomt mullrade åskan en bra stund, vi klarade oss och fick uppleva en regnbåge. 


Körde tjejerna till tåget och hamnade framför TVn och en bra film. 

Hämtade Maria mitt i natten då mobilen ringde, fick en känsla av höst !


Jag har iallafall lärt mig att stress tar över din kropp och styr den som den vill , man tappar greppet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0