Måndag med semesterkänsla

Idag är det måndag och första dagen på två veckor som jag går en känsla sv semester. Känner mig inte stressad utan mer hel i hela kroppen. Kan avslöja att den här dagen vart så otroligt bra och att den äntligen gav mig semesterkänsla  vilket jag inte haft någon känsla av tidigare under de två veckor jag har haft. 

Vaknade tidigt och fikade, duschade och fixa matsäck, kläder och packa in cykeln i bilen.  Var i Bergs slussar klockan tio, parkerade bilen och laddade för en cykeltur utmed Göta Kanal. Stannade efter en mil och åt lunch på rn brygga.


Sol och värme. Båtar, cyklar och folk som badade i kanalen över allt!








Cyklade till Borensberg där vi badade och åt glass. 





Totalt hade vi cyklat sex mil när vi kom tillbaka till Bergs slussar . Så härligt!!! Cyklade i bikini ...   






Åt middag när vi solat och badat klart !





Kanalhamnurgare - det enda som är kopplat till Amerika/Corvette just nu! Har ställt Corvetten åt sidan, har ingen lust eller ork till bilar just nu. 


Kvällspromenad i ett stängt slussområde....




Hemma i skogen väntade älgarna på oss 


Somnade gott och lycklig efter en skön kvällsdusch. Tacksam för att jag känner mig lyckligare än på länge. Hoppas det bara blir bättre och bättre nu. Jag har två veckor kvar av min semester! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0