Söndag morgon

Söndag morgon ! Vad hände ? Varför ? Festade till igår kväll, blev typ full. Åt gott och drack gott - vaknar klockan fem idag fast jag la mig sent. Varför kan inte jag göra som alla andra ? Sov ut på morgonen, ta det lugnt, vila, somna om ! 

Gick upp fem, mådde bättre efter kaffe. Drog ut på löpträning före åtta - så härligt ute :-)


Sprang en halvmil, fortsatte springa till insjön, tog en paus. Körde situps på bryggan :-)







Fortsatte med en Power-Walk till bäverdammen, måste bara kolla in den. 


Plockar blommor på väg hem ❤️


Sätter dem i en vas i stugan !


Åker till Botkyrka för å handla, måste ge mig själv en belöning. KaffeLatte Rosenhill på Café Rosenhill. 


Hem till solen, solsäng och korsord i Expressen 


Tror kroppen börjar gå bra, trimkittet fungerar 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0