Söndag

I natt var jag mamma-taxi. Fick en känsla av augusti, kräftor och höst när jag gick upp mitt i natten. 


Vaknade tidigt som vanligt, fikade och löste korsord. Tig en löpträning.

Vet de katten om inte KATTEN behöver lite löpträning också.


Så härligt att köra löpning på landet. 







Efter löpningen åt jag frukost med Maria i solen. Fick yrsel och la mig i skuggan. Låg hela dagen på "bryggan" hemma och läste ut en bok och sov siesta. 



Hus i sikte !


Efter middagen åkte vi ner till båtklubben och körde en mindfulness på en riktig brygga. Så härligt för själen. Saknar båten varje dag under semestern. Att körs bil och ligga på vägarna och nöta mil är inte min melodi när det är 35 grader ute och stekande sol. 





Snart dags att lägga fast min framtid.


Åkte hem 100% gladare, lyckligare, välmående - tänk att så lite kan göra så mycket. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0