Tisdag 8 juli

Löpträning - städar ur tvättstugan. I morgon kommer biltvätten.  Jobb och slit hemma också ! Har inte hunnit med det förut, nu har jag semester och då har jag tid för städning. 

Sen kommer en Corvette-kompis med jordgubbar och Expressen. Ligger i solen och pratar. Äter jordgubbar och löser korsord! 

Sen har oktanhalten stigit. Vad händer? Så lite. Min kära sambo hjälper mig att tanka fullt, fullt tryck i alla fyra däck. Ställer på min älskade GRÅ. Min GRÅ är min andra livlina eller kanske den tredje? Spelar ingen roll - vrider om nyckeln och drar till Sundby Gård. Mycket fina bilar, fin träff och ärliga människor. 














Vilken kväll det blev! Träffa ännu fler Corvette-vänner, dessutom en som skakade om mig så all diesel försvann och bara 98 oktanen finns kvar i bensintanken. Mår faktiskt så mycket bättre utan programledaren !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0