Fredag

Fredag - satt hemma vid datorn och svarade på mail. Lugn morgon . Jobbade till halv sex. Åkte och tankade bilen, mötte killen från midsommarafton. Trevlig pratstund medan man tankade 


Var på Sveavägen i tid och gick bra parkering. När jag kom in var det kanske tio Corvetter. Under kvällen fanns det mellan fyrtio och femtio Corvetter på Sveavägen. Vid Vanadis trettio/ trettiofem. Corvetter över allt man tittade och min Chrysler.


Underbart glada Öhrnen hade fika med sig. Han och Ingrid är så fantastiska !






Till fika bordet kom alla ! Så gott med nybakad sockerkaka och kaffe.

Kvällen var så bra trots kyla och annat.

Det var så mycket fina bilar och race-bilar. Många bilar jag tidigare inte sett. En blå Cheva 55a visade hur man vänner gummi och det kunde han!!! Hela Vanadis i rök och kvar på Sveavägen två små gummihögar och två svarta lakrits. Var kvar länge för att vänta in Maria. Tog en cruising runda på Sveavägen, Kungsgatan pch Hamngatan upp. Förstår inte att jag missade filma Cheva 55an, men jag vart som förstenad. Så häftig var bilen !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0