Onsdag

Onsdag , började min dag med gott kaffe och sen en energi-boost. Körde en löpträning, klarade halvmilen mycket bra. Nöjd med min kropp och mitt resultat. 

Tog min favorit idag till jobbet, lämnade moppen hemma. Körde basen i botten , ljud ❤️


Fick små presenter idag av barnen. Kom att tänka på att de var nog presenter riktade till mig. Grodan för mitt sprattlande på dansgolvet i fredags. Tydligen hade jag slängt upp min dojja på ett bord, fick jag höra i måndags. Han berättade att helt plötsligt hade en grön sko dykt upp ! Va ??? Min ???




Sen fick jag en vampyr också. Eftersom jag har tagit mängder med foton i olika kläder och stilar och fotografen lagt ut dem på nätet så har kommentaren "vamp" dykt upp. Man får avgöra själv. Skulle gärna vilja ha foton på vackra män och deras bilar. Har ett leverarat från en Corvette-kompis med fem män som tvättar en bil. Jag har mina !




Igår var jag på middag hos Maria - så gott och mysigt! Är så glad över mina underbara barn , min gåva till världen. Har iallafall gjort något rätt ......utan dem vore livet inte mycket.



Pratade bilar med henne ! 


BB - Barn och Bilar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0