Söndag

Körde bakning i köket hela morgonen. Kladdkaka, Chevakaka, tårta och pepparkaksdeg. Eftersom jag la ut en del på FB så fick jag kommentarer så som att skulle det inte passa bättre med lussebullar och pepparkakor och vips eller visp så var pepparkaksdegen på gång. Kul att baka lite Cheva-pepparkakor till midsommar och inte bara till jul. Känns som vintern är på intågande. Midsommardagens morgon var lika kall som juldagens - hmmmmm. 










Körde en PW sen kom det släkt, barn och vänner för att fira Tobbe. Middag, tvätt och städ på kvällen. Hur orkar msn hålla på, har haft middagar hela helgen. Jag vill bort och bo på hotell, bara njuta och tänka på mig. Längtar till värmen och salta bad ......


Nästa helg blir det mer fotografering. Hoppas på bättre väder och värme då 




Nu första hela arbetsveckan ligger framför mig. Jobba fem dagar i sträck !!!regn, mulet och sol är vad det bjuds på.

Onsdag blir det kanske Skanssundet eller så blir det Hill Billy . Fredag är det cruising i Stockholm, sista fredagen i månaden. Lördag är det race på Björkvik - får se om jag orkar ta mig dit. Lite sommar på gång iallafall.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0