Tisdag

Började dagen som mekaniker av kaffemaskin. Sen ett par muggar kaffe och efter det en stavgång. 


Kör på med löpträning och stavgång .

Igår skrev jag ett mail som jag aldrig trodde jag skulle våga skriva . Nu är det gjort och nu får man gå och vänta på svar . Har för övrigt bara jobbat, jobbat, jobbat. Vädret påverkar mig regn sol regn sol regn sol. Ja hela tiden är det som så. Usch ! Vill ha värme och sol. Ska man behöva boka resa utomlands ?? 


Längtar tillbaka till min resa i maj / vill göra den i repris ! 

På kvällen satte jag rekord med en klubbkompis . Han hade aldrig pratat en timme i telefon så när vi hade gjort det var han rätt förvånad - att vi sen skulle prata i en timme till så att han hade pratat i två timmar var helt chockerande för honom. Det har aldrig hänt ! Aldrig hänt och han har passerat femtio ! Han tyckte det var lite roligt och absolut inte svårt att prata bort två timmar med mig . Fan vad jag gillar mobilen ibland -  min livlina till kompisar som msn inte längre hänger med på träffar för det är så otroligt kallt. Vem orkar med Sundby gård eller Skanssundet just nu ??? Inte jag. Det är dags för dunjacka och termobyxor !!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0