Vad är frihet

Vad är frihet? Startade dagen med löpträning, körde milrundan varav 7,5 km joggandes - så nöjd. Mitt knä höll och jag kom runt. Hade Di Levas låt vad är frihet i öronen. Funderade en hel del under joggningen. Vad är frihet ???





Var på bättre humör efter löpträningen och PWn - fick sällskap efter en stund. Kom hem och satte mig på trappan för en mugg kaffe till. 

La mig i solen och tog det lugnt, pratade med en hel del Corvette-vänner, det blev nog ca tre timmar i mobilen i solsängen.

Sen började vi med trädgården 


Plantera buskar efter det att vi grävt klart. Stog och vartnade mycket under dagen. Blöt jord - bättre för rötterna och växten.

Sen tog jag tag i lite bilvård inför Sommarmötet ....







Sen kom det andra hästkrafter på besök på garage-uppfarten. 

God kvällsmiddag i solnedgången. 

Provade kläder och fixade min klänning inför sommarmötet. 


Vill vara hemma idag och läsa min bok i solen. Har läst den förut en gång, men kör en repris på den. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0