allt blir fel

Allt blir fel............VARFÖR?
Kan man välja på två saker så väljer man alltid fel. VARFÖR?
Varför så svårt.
Ibland får jag känslan att jag skiter i allt. Ger fan i det här och gör något annat. Vill snart inte längre. Vem styr.............jag har ingen som rattar mig. Saknar det. Jag kör i diket då och då, kör av vägbanan och behöver bärgas upp på vägen igen. Idag var jag hos min favorit, Ragnar! Han gör livet värt att leva. Att bara jobba kan inte vara livet, hur mycket ska allt ta av ens fritid. Är allt man lägger ner värt det...........
 
Skit! Skit! Skit! Skit! Skit!
 
Jag vill ha tid till mitt..............inte allt som inte är mitt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0