bra dag

Bra dag - så kan man sammanfatta denna internationella kvinnodagen.
 
Började kanske inte så bra med otroligt ont i ryggen. Kunde inte böja mig fram för att ta på mig varken byxor eller strumpor. Fick använda mig av en otroligt rolig teknik. Satt en stund vid datorn. Tog mig sen en promenad i solen, blev erbjuden att klättra upp telestolpen av fem glada män som renoverar ledningar i luften. De tyckte jag kunde göra det eftersom det var kvinnodagen och lusten fanns verkligen hos mig, men jag sa nej och tänkte lite på min onda rygg. Efter en promenad på åtta kilometer blev det dusch, värktablett och lunch.
 
Ute var det sommarvärme i solen........
 
 
 
Eftersom det denna dag var internationella kvinnodagen så ska det firas. Jag körde ut Corvetten och brummade lite ute på gatan -firade och myste. Tänk att man kan må så bra av en bil. Älskar mina Corvetter. Kan tänka mig en till....
 

Satte mig sen i solen och det var så varmt, solen är redan varm och i lä steg solen till en helt godkänd temperatur.
 
 
 
Sen kom Maria nyckelpiga och landade på mitt knä. Det är vår i luften, så är det !
 
 
På kvällen bjöds det på grillat från grillen - så gott.
 
Satt sen och grät till en film på TV. Tårarna gick inte att hålla tillbaka............
 
Sen vart det melodifestivalen . vilket jävla skitprogram.
 
Jag fick lite lördags-godis och gick sen och la mig.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0