Fullt ös!

Fullt ös! Fullt ös hela tiden. På morgonen, på jobbet och på fritiden. Många samtal under dagen med klubbkompisar och om saker som ska bestämmas både hit och dit.
 
Eftersom dessa kompisar är mina riktiga vänner så känner jag mig så otroligt lycklig över att jag har det som jag har det. Livet är fyllt av små överraskningar.
 
Efter jobbet stressade jag till Kungens kurva för att möta Lars som under dagen hämtat min glas i Örebro. Hittade glas i Örebro på Blocket som jag ville ha. Problemet var när skulle jag kunna hämta dem? Eftersom Lars är ute och reser en hel del i landet så passerade han Örebro i ett ärende och kunde hämta upp glasen åt mig. Blev så glad av att få dessa glas i mina ägor. Whiskey-glas med C4a loggan och med texten Corvette. De som ägt glasen tidigare hade skrivit 1986 på glasen. Jag som inte har en bil från 1986 frågade Nutte vad han hade för årsmodell, men han hade inte någon bil från det året heller. Annars hade han kunnat tagit dem om han velat haft dem.
 
Men, men, men så kom jag på. Det är MINA glas. Jag gick ju med i klubben 1986.
 
Glasen är gjorda till MIG!!
 

Så fina och tack för hjälpen Lars.
 
När vi satt på Lars hotell och fikade, eftersom jag lyckades få ett fint migränanfall under eftermiddagen och vart rätt illamående och seg tog vi en fika och satt och småpratade lite. Då kom Christer Gräf in på hotellet. Så roligt. Vi satt en bra stund alla tre och pratade om både det ena och andra. Hade kontakt med herr ordförande i klubben också. Fullt ös hela tiden!
 
Hemma glad med mina glas och utan huvudvärk efter en trevlig eftermiddag/kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0