Lördagen med fika och vänner

Lördagen med fika och vänner.
 
Var uppe tidigt och bakade sockerkaka. Bakade två och en av kakorna hamnade i frysen.
 
 
Efter blogg och sockerkaka så vart det en träningsrunda, en Power-walk på halvmilen. Så fint ute med vår i luften och fåglar som kvittrar. Stannade en stund i allén och bara njöt av naturen.
 

Sen tvättade vi bilar och körde dammsugare både i garaget och i bilen. Fixade mina citronträd - körde högtrycket på rotsystemet och bladverket, bytte blomjord och fixade, allt för att få bort små skadedjur.
 
När jag var i garaget kom PG och Ann för att ta en fika och kolla in vad som behöver beställas till hennes bil. Jag har lite kataloger och sen körde vi nätet såklart för beställning.
 
Kollade in 1.18 bilar och annat som är roligt för en Cheva-nörd!
 
 
 
Under fikat kom mamma och pappa ut och hälsade på. Satt och pratade länge och hade det trevligt. Mamma och pappa vart kvar till middagen och sen körde de mig till pub uppe i bygdegården. Dansade och hade det trevligt fram till småtimmarna. Fick åka med i en bil hem till tomten eftersom det snöade ute och det låg snö på marken och var så äckligt och mörkt ute.
 
Kan väl bara säga att det vart en bra dag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0