Lördagen

Lördagen startade lugnt, lite snöslask och regn. Regnet smattrade mot fönstret när jag vaknade vid fem på morgonen. Vid nio tog vi bilen till Sundbyberg för att vara med på en Corvette-träff hos Corvette Sweden. Temat var renovering av gammal Corvette. Mycket tips/föreläsningar om renovering av ramar och ett ombygge som jag tror kommer blir riktigt fränt.
 
 
efter Sumpan blev det hem till mamma och pappa för att hjälpa dem med dammsugning. Vidare hem till skogen med ett stopp på netonet för att köpa en FMsändare så jag kan köra Spotify från mobilen till radion i bilen. Måste ha Douge i högtalarna just nu. Har ett stort behov av att få känna lycka och jag gör det när jag lyssnar på hans låt. Väl hemma blev det ett besök i garaget för att dra en lackning på inredningsdetaljerna till Corvetten.
 
Hemmakväll i soffan, fast jag var så sugen på annat. Lite party med vännerna hade varit roligt. Men man kan inte få allt i livet! Eller ???
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0