Lyckan kommer lyckan går

Lyckan kommer lyckan går, lycklig den som lyckan får.
 
Igår så vart jag lycklig ägare till en Chrysler 300C. Nu får jag vara med de stora grabbarna igen ;-)
De som är med i Dodge-klubben. Får också vara med i Hemi-klubben. Skit detsamma, jag känner i alla fall en enorm lycka över att byta vardagsbil. Ska bara överlåta lyckan till någon annan att få äga min pärla. Chevrolet Transport är också lycka, men den lyckan får någon annan.
 
 
Idag ska jag kolla upp försäkringar och försäkra bilen på mig.
 
Igår var jag och handlade allt som ska vara till en lite träff med klubben. Nu på morgonen bakade jag en sockerkaka till, borde köpa en Dodge-form också ;-)
 
Sitter nu onsdag morgon och fikar och njuter av att livet känns rätt okey!
 
 
Ska hinna med lite mail också...........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0