Måndag 3 mars

Måndag och veckans första dag vecka 10. Fick dra hemifrån tidigt för att förbereda dagen på jobbet. Idag var jag fröken Elisabeth hela dagen. Vart kvar för länge på jobbet som vanligt. Ville faktiskt inte gå hem utan stannade kvar för att spela lite fotboll med killarna. Skön avslutning på dagen.
 
Middag och sen ett bad innan sängdags. Nä riktigt så var det inte. tror jag fixade sju telefonsamtal igår kväll. Det är mycket ibland. mycket som ska fixas och ordnas. Hur ska man hinna med allt egentligen?
 
Lyckades prata till punkt igår med en som jag försökt få till telefontid med under flera dagar...........
 
 
Den här veckan måste jag ta mig till klubblokalen, hur ska jag orka? Pust! Men jag vill och jag bör........
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0