Måndag

Måndag morgon och snö ute.
 
Bilen till SALU och livet på topp (iaf. på morgonen)
 
 
Min älskade lilla bil stod där ute och frös, snön hade lagt sig som ett täcke över den nytvättade pärlan. Åkte till jobbet och fick uppleva en dag som heter duga. Fick hoppa in som vikarie både här och där. Matte för fyror/femmor, NO för fyror/femmor, matte för tvåor/treor, rastvakter, aktivitetsvärd och vet inte allt! Var helt slut vid fyra då jag åkte hem.
 
Hemma satte jag igång med klubbärenden. Telefonsamtal till flera personer, mail både hit och dit. Nu är klockan halv nio och jag är klar med det mesta.
 
Har fixat pengar till ev. bilköp i morgon kväll. Ny bil till MIG!
 

Livet kan alltid vara SMB, men vem vill ha Sommar Med Bilen ? Jo, JAAAAAAAAAAAG
 
Saknar ett jämnare klimat. Ibland är det okey och sen kommer det kyla, en kyla som är som ett psykiskt slag. Ett slag rakt in i själen, i märg och ben. Nä lite värme är vad jag behöver!
 
 
Diggar Douge och hans musik just nu............
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0