Ny

Ny vecka och med ny vardagsbil :-)
Så underbart att ratta iväg måndag morgon med sin nya bil. Ibland kan livet vara värt att leva, tänk vad en bil kan ge. Första frågan jag har fått från en Corvette-kompis var om det är en hon eller han. Jag tror det är en hane, eller den eller en det. Vi lever ju på tjugohundratalet!
 
Kände mig som Askungen, en blivande prinsessa på väg till sitt kneg.
 
 
Hade en tuff dag på jobbet då alla är sjuka och man får hoppa in både här och där och lösa dagen utan rast. Lämnade faktiskt yrket för att ta hand om min kropp. Var på gymmet och hos min sjukgymnast/naprapat. Han hittade massor av stela muskler och stretchade mycket i rumpan ;-)  hittade också några kotor i slutet av ryggraden som han petade isär. Mår mycket bättre!
 
 
Kom till parkeringen och möttes av en vacker syn, där stod han!
 
 
På kvällen fick jag sååååååååååå trevligt fikabesök. Jerka och Glenn kom över på fika. Jag bakade en Cheva-kaka som gick åt på direkten, det var inte mycket kvar på den inte! Så roligt!
 

Nu måste jag komma igång med träning och lite diet, så den kakan förstörde min kväll. Vågen visar inte rätt, inte heller midjemåttet ;-)
 
Ha en bra dag alla Corvette-vänner............och alla andra vänner <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0